eeylem 25+5 iz bizde kıpır kıpır vi oğlusum var. Balık hapı vitamin kullanıyorum bende. Kaşık agrisi dışında bi sıkıntımız yok çok şükür. Hepimiz sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah 🤗😍💙
Limonludondurma 22+3 haftalık oğlumu bekliyorum. Vitamin olarak Folik asit ve Tiroit ilacı kullanıyorum. Doktorum baya doğalcı, demir ilacı kullanmıyorum,değerlerim iyi olduğu için kanı boşuna koyulaştırmamak gerektiğini söyledi.Demir ilacının 20.haftadan sonra zorunlu olduğunu okuyordum heryerden baya takılmıştım ama şuan çok iyi değerlerim,doğal akışına bıraktım herşeyi😊