Zuzu97 benimde kızım 10 ay 16 günlük 24+4 oldu gebeliğim gayet mutluyum ki kızımın yemek ve gece uyku problemi beni mahvetmiş olmasına rağmen gece boyunca dengesizleşiyorm kesintili uykudan sabah kalkıyoruz bi gülüşü dünyalara tüm uykusuz gecelere bedel bende yardım almıyorum annemlerden dahil
Cok sükür maddi sıkıntım yok kimsenin işini begenmiyorum artı evime gelen misafirin haddi hesabı yok 5 görümcem 3 kaynım var kayınvalidem 2 sokak ötede olmasına rağmen 10 günde bir gelir 3-5 gün kalır cocuklarını toplar hayal et artık 😒 öyle geleyim çaya yok sabahtan gelinir geceye kadar hepsi evli cocuklu...