Mervesrsy SinemKy aynen ama su an benim erken doğum gibi bir durumum yok yine de hayırlısıyla zamanında gelsinler :)
SinemKy Faide2147 bende 35. Haftaya kadar rahattım ama her ihtimale karşılık hazırladım yoksa bende fazla acele etmek istemiyordum 😀
FatSon9993 SinemKy evet insan bazen heyecana kapılıyor sonra hemen kucağıma alsa demeye başlıyor rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Demetrana yagmur_vera RABBİM yar ve yardımcın olsun inşallah hayal ettiğin gibi yapabilirsin hayırlısıyla sağlıkla kucağına al inşallah
yagmur_vera Demetrana Ya çok ama çok teşekkür ederim ☺️ Allah razı olsun bu güzel duanız için. Rabbim de sizin ne dualarınız varsa hayırla kabul etsin 🙏❤️
Mervesrsy SinemKy normal doğum gibi gözüküyor inşallah da öyle olur haftaya çatı muayenesi var bakalım ondan sonra neler olucak :) uygulamada 25 ama minik bey ne zaman gelmek isteyecek bakacağız :) sizin kaç haftalık
Mervesrsy Kızlar göğsünün yan tarafları soyulan var mı neden oluyor acaba o kadar su içiyorum nemlendiriyorum ama etki etmedi mi 🤷🏽♀️
BurcuY92 SinemKy 34+2, normal doğum istiyorum Allah’ın izniyle. Kızım pozisyonu almış zaten. Son dakika bir aksilik çıkmazsa, çatı muayenesinde de onay çıkarsa fırlatıp geçeceğim agshdhsh
esshn 36+5, 4 martta doğum olacak Allah izin verirse 🥹 bebeğim hala dönmediği için ameliyathaneden günü ayarladık doktorumla ama bu süreçte dönerse normal doğumu bekleyeceğiz. ilk gebeliğim ve çok korkuyorum 😅
Gulsah_09 SinemKy 33+5 isteğe gore sezeryan olucak 36 da gün veririm dedi doktorum martın ortaları gibi olucak insallah
Gloria06 SinemKy 35.haftaya giriyorum, bebeğim doğum pozisyonuna girmişti fakat tekrar ters dönmüş… bugün muayenede böyle bir haber aldım 😕 ne diyim
Mervesrsy SinemKy ben de zor tutuyorum zaten :) ama yine de soymayın bol bol nemlendiriyorum hemen gördüğümde