SinemKy kendi isteğimle tamamen, panik atak hastasıyım ve tansiyonum hemen düşüyor bundan yaklaşık 10-11 ay önce hsg filmi çektirdim anestezi almadan ve işlem sırasında ağrıdan ve acıdan bayılmıştım birdaha cesaret edemedim travma olarak kaldı bende, doktorumda en başından beri beni bildiği için kararı sana bırakıyorum sen nasıl rahat edeceksen dedi ve bende sezaryen seçtim ☺️