edaaslnn Rabia6606 12+1 deyim 50 kilo ile hamile kaldım şuan 61 kilodayım sonum pek iyi görünmüyor 😂😂
Aysemirac Mommyy0668 beslenmede hiçbirşeye dikkat etmiyorum ilk başlarda mide bulantılarım çok fazlaydı şuan düzeldi ama yeme isteği hiç yok yemek yemek istemiyorum ondan dolayı kilo almadım sanırım
azracan20 Rabia6606 ben 110 ile hamile kaldım az önce tartıldım 115.8 çıktı 30+1iz bebişimle şimdilik 6 kg yakın almışız normal mi bilmiyorum ama fazla aldığımı düşünmüyorum bebeğim de gayet sağlıklı şükür boyu kilosu falan
azracan20 elifdiyorkii ben de hiç bulantı kusma yaşamadım kuzum ama 6 kg kadar aldım 30.hafta doldu dün . Bir de ben full ekşiye aşerdim hep salata meyve yedim yemeklerden çok canım salata meyve ekşi ne bulursa çekti o yüzden fazla almadım sanırım 😂
5959lap Rabia6606 11+5 çok şişmişsın diyorlar yüzün çökmüş ama vücudun almış diyorlar benimki gibi olan varmı pskljm bozuldu ya hr şeyden tiksiniyorum pek yıyen bırı değilim
MelteM2cck aysah1525 ilk aylarda ayda 2 kilo alarak gittim. 6 aydan sonra 2.5 -3 kilo aldım ayda. Aşırı su içiyorum kilomun sebeplerinden biri o
Mervos33 Benim ilk gebeliğin hayatım boyunca hep kilo alamama problemim oldu 46 kiloyla hamile kaldım şuan 20 haftalık hamileyim ve 58 kiloyum iyi mi kötümü bilemiyorum iştahım çok hiç kilo almadığım için hayatım boyunca isteyipte şuan tuhaf geliyor 🙄😁
Tugceesnrl Rabia6606 bende nerdeyse 110 kilo ile hamile kaldım ilk aylarda verdim kilo 103 kiloya kadar düştüm şimdi 27+5 olduk 106 kiloyum inşallah almam bende dahada
Rabia6606 Tugceesnrl inşallah canm doğumdan çok korkuyorum kilo yüzünden . Sezeryan mi normal doğum mu sizin ?
Tugceesnrl Rabia6606 doktorum kesin bişey demedi ama ihtimal dahilinde sezeryan dedi bakalım hayırlısı
Denizanasi_ Rabia6606 ben rekor mu kırdım yaa yorumları okudukça daha kötü oldum .52 kiloydum 76 kiloyum nerdeyse 25 kiloooooo aldımmmm :( 32. Haftadayım dahaa offff yaaaaa