Merve_anne42 Rabia6606 ben 48 ile hamile kaldım boyum 1.68 yani çok zayıftım şuan 24 haftalık hamileyim ve 58 kiloyum 10 kilo aldım kendime sıkıntı ediyorum ol kilo aldım diye ama boyuma göre şuan iyiyim ama ne bileyim biranda çok geldi 10 kilo
persefoni Rabia6606 siz kilo almasanız da bebek alır kilo almamak daha iyi doğum daha rahat olur. Son aylar en çok kilo alınıyor dikkat etmek lazım.
Helen07 Rabia6606 sadece bebeğe kilo aldıracak şekilde sağlıklı besleniyorum elime bir gıda aldığımda bana yada bebeğe bir faydası var mı diye soruyorum yoksa yemiyorum 2 kilo aldım 4 aylık
Nurglsari Ebrarabla_06 bende tek zayıflayan benmiyim diye korkuyodum 12+3 üz 56 kilo hamile kaldım 53 kiloyum bebeğin kilo almış dedi doktorum 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Ebrarabla_06 Nurglsari yok kız bende varım ilk kızımda da ben değil bebeğim kilo alıyor çok şükür ki bebekler alıyor da biz almayalım
AnnesininBaliii07 boraninannesi_ gebeligimi öğrendiğimde bebek 6 haftalikti bende 70 kiloydum zaten vermeye çalışıyordum sonra hirslandim yürüyüşler 63 e kadar düştüm 20. Haftaya kadar kilo verebildim sonra almaya başladım 66 oldum. Bundan sonra çok almam umarim
Cnsub Rabia6606 25 kilo aldım ikiz gebeliğim. 68 hamile kaldım 93 ile doğuma girdim. Doğumdan sonra şuan 1. Haftamda 13 gitti 🙏🏻
Ceviz6550 Brcnrcvs111 her sabah olmasada yumurta yedim peynir ceviz muz süt eksik etmedim hergun yedim aşırı bı iştah açılması problemimde olmadı istediğim herşeyden yedim yani kilo almadım bunyeden bünyeye değişir tabi ben kilo çok alırım sanmıştım ilk başta öyle olmadı Allah’tan
Ayssee__ Rabia6606 herşey yolundaysa boşverin siz kilo almayın bebiş alsınn 🫠 ben 49 la kaldım şu an 38+6 haftaya doğumum var 69 kiloyum 20 kilooo 🥴🥴🥴 ama görünmüyo pek herkes kilo almamışsın diyo ama aldımm 😁
Nurglsari Ebrarabla_06 benim de kızım olcak inşallah kız çocuklarının bereketliliğimi oluyor acaba 😂😂❤️
Zynp_ozcelik Rabia6606 bence gayet iyi bi durum. Bebek iyiyse siz almasanız da olur. Bir de sonrasında vermek var çünkü 😏 ki son aylarda kilo alıyo zaten bebek şuan aldığınız tamamen size
Leyla39 Rabia6606 bende 101 ile hamile kaldım 🙈. 25+6 haftalık olduk. Şu an 99 kilo oldum. Hiç kilo almadım. İlk defa kilo veriyorum. 😁. Bebeğin kilosu haftasına göre uyumlu dedi Dr. O yüzden sıkıntı yapamıyorum artık.
Gizmo94 50 kilo ile hamile kaldım. 37+6 da 62 kiloyum. Aslında hızlı başlamıştım. Gebelik şekeri çıkınca kilo alışım çok yavaşladı. 26. Haftadan sonra 3 kilo aldım sadece. Bebeğimin kilosu da haftasıyla uyumlu gidiyor.