@Uslugelin evet aynı şekilde fitil ve iğne kullanıyorum tuvalete nerdeyse 10 dk da bir gidiyorum. Siz riskli dönemi geçtiniz doğum olsa bile pek kötü etkilenmez küvez olayı falan olmaz inşallah 34 e kadar gelsem risk olmazmış doktor sıkıntı yapma dedi ben 32 de olduğum için doktor bana çok riskli haftadasın dikkat etmek gerek demişti 33 olduk 36 olsak sorun kalmayacak artık rahatlayacam Allahın izniyle.