@Duru-mom ağrılardan dolayı nts ye girmedim doktora da demedim sancım oldu sabaha karşı geçti iki gün önce umursamadım bugün 32+1 olunca zaten muaneye gitmiştim doktor nts ye de alalım dedi nts de sancı çıktı birde vajinal kontrol yapıldı evet erken olma riski var. Bende iki gün önceki sancımı söyledim önlem için iğne fitil verdi işte bakalm.