Gizemnur17 gultenasil_32 İlk 6 ay sadece 5 kilo aldım şuan 8. Aya girdim 10 kilo toplamda aldım. Normal seyreden kiloma doktor 1 ayda 3 kilo birden aldığım için dikkat etmemi söyledi. Doktorun normal görüyorsa sorun yoktur onlar daha iyi biliyor sonuçta 😅
Hayat31 26+2olduk. 6kilo aldım şu ana kadar. Almamaya calisiyorum bebek alsinda önemlisi o. Zaten boyumda yüksek değil. Bide kendimi tombiş düşünemiyorum bile 🤦
gamzelik20 gultenasil_32 benim daha 2 ay var 20 kilo almışım bile, doktor bebekte sorun yok diyorsa içiniz rahat olsun, hamilelikte kilo alınır verilir duyduğumuz şeyler, önemli olan bebisin sağlığı ve doktorun dedikleri
gultenasil_32 gamzelik20 oncelik tabikide o ama , şimdiden dengesiz kilo alıp bebek yerine kendimi mi beslerim ki diye düşündürüyor
Eminefidan gultenasil_32 70 kilo ile hamile kaldım 39+2 haftalık hamileyim üç gün önce tartıldım 88 kilo olmuşum 😄. Toplam 18 kilo almışım . Kizim da ben de tombik tombik olduk 🥲