gultenasil_32 İnanın herkesin normali kendine. Doktorunuz sıkıntı görmüyorsa, kilo alımının risk olacağı bir sağlık sıkıntınız yoksa içinizi ferah tutun. Ben de bel fıtığı nedeniyle okuduklarımdan korktum, sezaryen olacağım sandım doktora danıştım hiçbir şey olmaz normal doğurursun dedi. O yüzden çok kafanıza takmayın. Stres her şeyden daha zararlı. Akışına bırakın.