Eda_Esen eğer yaşadığımı yasamadiysan hic bosuna yorum yapma. Karşıdan yargılamak kolay değil mi. Sen bunlari yazarken benim neler hissettigimi üzgünlüğümü hesaba kattin mi. Anca insanların içinde hava yapiyorsun. Hosuna gitnediyse girme görme cevap da yazma. 54 gündür yavrumun acısıyla insanlara fikir danıştım. Bende biliyorum buradakilerin bilmeyecegini. İnsan tutuncak şey ariyor. Sizin yaptığınız asıl terbiyesizlik.