K123u123b123r123a123 Doğuma 1 hafta kalmıştı. 37. Haftada hareketlerini hissedemedim. Doktora gittigimde kalbi durmuş. Ölü doğum yaptım. Resmen 2bucuk kilo bebekti sadece nefesi eksikti. Bu durumu yaşayanlar var mi? Ne sebep olmuş olabilir
Esranyr K123u123b123r123a123 Başınız sağolsun çok üzüldüm cennet kuşu olmuş yavrunuz 😔 Peki buna ne sebep olmuş olabilir ne gibi açıklama yaptı doktorlar
K123u123b123r123a123 Begovicka ilk adetini gördükten sonra gel, bazi tetkikler yapacagiz. Gen testleri, pıhtılaşma testleri falan dedi. Bizde bilmiyoruz daha sebebini
Gizemlibirisi007 Başınız sağolsun.. sebebini doktorlarınız söyleyecektir. Sayın moderatörler hassas içerik etiketi ekler misiniz
K123u123b123r123a123 Esranyr ilk adetini gördükten sonra gel, bazi tetkikler yapacagiz. Gen testleri, pıhtılaşma testleri falan dedi. Bizde bilmiyoruz daha sebebini
K123u123b123r123a123 Zeyna01 ilk adetini gördükten sonra gel, bazi tetkikler yapacagiz. Gen testleri, pıhtılaşma testleri falan dedi. Bizde bilmiyoruz daha sebebini
Bebekkkk K123u123b123r123a123 Allah sabır versin bende evladımı kaybettim 34 haftalıkken doğum yaptım hiç kucağıma almadım 1 ay yoğun bakımda kaldı sonra melek oldu çok zor ama emanetti süresi doldu ve gitti sabret mükafatı çok büyük olacak güzel anne Allah anne olmayı en kısa zamanda nasip etsin 🌸
Eda_Esen K123u123b123r123a123 bunu doktorun bilir yani burdakilir ne bilsin bunu da sormazsın burda ki hamileleri düşünüp bunu da yazmazsın yani başın sağolsun çok zor bi durum Rabbim kimsenen karnını dolu kucağını boş koymasın çok üzüldüm senin adına ama bu davranışın hoş değil kaç gebe bunu görüyor stres altına giriyor…
Balbebek012 Eda_Esen o zaman girip okuma kadıncağız zaten acılı ve sen böyle nasıl yazabiliyorsun bu yaptığın saf kötülük. Allah kimseye böyle bir şey yaşatmasın azıcık empati yapın yahu
Bebitom72 Eda_Esen sizde evladını kaybetmiş birine böyle bir yorum yapamazsınız.insanın başına gelmeden bilemez, kendinizi onun yerine bir koyun böyle düşünerek yorum yapın bence. Belli ki acısı taze ve merak ediyor.
Evhamlikurabiyeanne Eda_Esen Karsinizda evladini daha yeni kaybetmis bir anne var.Evet anliyorum etkileniyorsunuz okuyunca ben de üzüldüm Allah basa vermesin dedim korktum ama bu anneyi azarlamak gerektigi anlamina gelmez kusura bakmayin o aciyla direkt hassas icerik basligina girmek aklina gelmemis olabilir bizlerin düsününce bile icinin sızladıgı seyi yasamıs o kadin ne yazsa anlayis göstermek zorundayız
K123u123b123r123a123 Eda_Esen eğer yaşadığımı yasamadiysan hic bosuna yorum yapma. Karşıdan yargılamak kolay değil mi. Sen bunlari yazarken benim neler hissettigimi üzgünlüğümü hesaba kattin mi. Anca insanların içinde hava yapiyorsun. Hosuna gitnediyse girme görme cevap da yazma. 54 gündür yavrumun acısıyla insanlara fikir danıştım. Bende biliyorum buradakilerin bilmeyecegini. İnsan tutuncak şey ariyor. Sizin yaptığınız asıl terbiyesizlik.
Eda_Esen Balbebek012 acısına sonsuz saygım var, yazmış zaten yazacağını okumasan ne fayda kimin yaptığı kötülük benim mi kaç anne adayı stres olmuştur bunuda bi düşünün lütfen bunun cevabını arama yeri burası değil, empati kurduğum için uyarım zaten..
Momofelisa Balbebek012 girip okumaya gerek yok ki başlıkta zaten stresi yüklemiş hanımefendi. Evet yaşadığı şey çok zor ama anasayfada gezinirken gören bir çok gebe acaba benim de başıma gelebilir mi diye düşünülebilir. Hele ki benim gibi 4 kaybı olan bir gebe ise. Acısını tabiki paylaşabilir ama en azından başlığı daha kapalı atabilirdi.
Eda_Esen Bebitom72 Kendimi yerine koyduğum için uyardım strese giriyo insan acısına sonsuz saygım var bizleri de strese sokmaya hakkı yok, üzüldüğüm için haftalarım daha stresli geçeceği için anlaya bilirsiniz umarım
Balbebek012 Bebitom72 empati yapsa anlar çok çok zor bir durum iki evladımvar benim bile içim cız etti . Yani madem girdin okudun çık git niye kadıncağız a fırça çekiyorsun buraya yazıyor ki bir şeyler öğrenmek istiyor teselli arıyor. Yazık yani çok zor
Gzzzm Bin tane soru soruyoruz önemli bir tanesi anasayfada gözükmüyor ya da yayınlanmıyor bunu mu yayınladınız. Ne saçma uygulama bu
Bebitom72 Gzzzm neyi yayınlansınlar istersiniz. Yazın verin ellerine. Herkesin acısı kendine yaşayan bilir ancak. Sizi empati kurmaya davet ediyorum.
Sadeceanne2 Gzzzm ya başlığında kocaman hassas içerik yazıyor ve konu yazıyor başınıza gelmediyse kötü etki bırakacak ise ne diye girer okursunuz ki buraya sormayacak ta nereye soracak. Sizin konunuzun hakkında bilgisi yoksa insan ların yada dikkatten kaçmış sa. Kimin suçu. Kocaman bebeğini kaybetmiş bu anne bu ne kadar büyük acıdır bilmediğiniz için konuşma sı kolay gelmiş lütfen Kadının Canını daha fazla yakmadan silin yorumunuzu
Esmam_ela25 Gzzzm mesela neyi yayınlamıyorlar eşi porno izleyen mi dersiniz arkadan veren mi daha neler neler ha bide bu diyerek insanın acısıyla dalga geçemezsin.
Balbebek012 Eda_Esen Eda_Esen @HappyMom rica etsem lütfen bakar mısınız post sahibi anne zaten acılı bir de bunun azarıyla uğraşıyor