Edaacar-ozkan Medos123 ben günde 1 kere 1 kaşık içiyorum maksimum 3-4 Saat sonra tuvalete koşuyorum afedersin
persefoni Edaacar-ozkan ferro kan ilacı kullanıyo musunuz o çok kötü kabızlık yapıyor bana bu şurup bile etki etmedi reflüm de olunca tatlı olduğu için daha kötü yaptı.
Edaacar-ozkan persefoni canım ama bu benim 3. Demir ilacım gynefron kullandım o da yaptı Feramat kullandım Oda yaptı şimdi ferruma geçtim şimdi de sen ne kullanıyorsun acaba 😏
persefoni Edaacar-ozkan ben de şurubu denedim filan şu an kullanmıyorum karaciğer değerlerim yükselince takviyeleri kestik doğumdan sonra başlayacağım solgarı övmüşler iyi diye bir de onu deneyeceğim.