yenibirannis Edaacar-ozkan ben 6 ay boyunca 2 kutu kullandım çok rahat geçti kabızlıktan acillik olmustum idrarımıda etkiledi sonda takmışlardı Dr duphalac yazdı 3 ay boşuna işkence yaşamışım
kubracpkn Edaacar-ozkan ben 2 yaşındaki kızım için kullanmıştım hemen fayda ediyor doktor vermişti zaten
MMerve34 Edaacar-ozkan içebilirsin ben 37 haftadayım dün bir buçuk kaşık içtim rahatladım bir zararı yok
Edaacar-ozkan Derinmom Ben kullanıyorum iyi geliyor ama eczacımda kendini bunu çok alıştırma dedi Başkaları nasıl kullanıyor merak ettim
pmedic112 Kullanılıyor fakat doktorum bekunis önerdi bana 2 gün çıkamazsan 3. Gün iç tamamen bitkisel dedi. Bende rahatsızlık hissedince içiyorum. Çözemedim kabuzlıgı çünkü
Reyhan73 pmedic112 kaç aylıksınz ilk 3 ay doktorum önermedi merak ettim gebelik dışında kullanıyordum arada am sonra doktor önermedi
Edaacar-ozkan yenibirannis ya ben de eczacıya danışarak aldım da Doktora konuşmadım eczacı önermişti çok zorda kalırsan iç demişti haftada bir falan içiyorum ben de çok hani zorda kalmadım sürece içmiyorum bir şey olur diye
Edaacar-ozkan Zehraadnn canım onu bulmam çok zor ama ben hayatımda hiç kabızlık çekmedim hamile olduğum kabızlık sorunu yaşıyorum şişkinlik gaz hayattan soğutuyor Kayısı yedi cevizli kuru incir de bunlar sıfır etki
Zehraadnn Edaacar-ozkan bende senin gibiydim hala da devam ediyor 15 haftalık olduk hiçbirşey bulamıyorsan kuru kayısıyı kaynat komposto gibi yap
Zehraadnn Edaacar-ozkan birde şey vardı bak aç karnına iyice yıkanmış kabuklu kivi yiyebilirsin bunlar benim favori kurtarıcılarım ☺️☺️
persefoni Edaacar-ozkan ferro kan ilacı kullanıyo musunuz o çok kötü kabızlık yapıyor bana bu şurup bile etki etmedi reflüm de olunca tatlı olduğu için daha kötü yaptı.
_Tazeanne Ben mecbur kaldıkça kullanıyorum alıştırmamakta çalışıyorum kendimi çünkü bağırsakta tembellik olmasın diye ve fena gaz sancısı yapıyor ama tuvalete çıkarıyo
Yenianne7 Edaacar-ozkan Çok zorda kalınırsa içilmeli zamanında doğum sonrası kullanmıştım gerçekten işe yariyor ama içerisinde fazla miktarda şeker olduğu için suyu bool tüketmek lazım, doktorunuza danışmadan kullanmayın 🌼