teacher-mom21 Kevserehdhd sizde para vermemek için devleti ne yaptınız özel hastaneler daha iyi kim ne derse desin hepsi anlayışlı güler yüzlü her anlamda rahat
teacher-mom21 Kevserehdhd durumunuz var ve onca gün randevu bekliyorsunuz devlet iyi diyenlere şaşırıyorum
Kevserehdhd teacher-mom21 gerçekten parayla alakası yok küçük ilçede yaşıyorum özel hastane yok en yakin 40 dakika bende devlete gidiyorum memlekette doğum yapsam bide geri yol cekicem çok kararsizim
teacher-mom21 Kevserehdhd işte o şansın var büyük şehirlerdeki devlet hastanelerine Allah kimseyi düşürmesin
Eslem2112 teacher-mom21 amin bide Diyarbakır daki kadin doğuma tabiki iyilerde vardır ama kötü davranan daha çok hele hele o yaşlı olanlar
Eslem2112 Kevserehdhd evet yok doktor senle muhattap olmuyor cnm kesiyor bebeği çıkarıyor dikmeyi bile hemsireler yapıyor odana çıktığında hangi doktor nöbetçiyse o bakıyor
Kevserehdhd Eslem2112 kendi doktorumu çok sevdim güler yüzlü konuşkan ameliyatta farklı mi oluyorlar ki😀