mervemurat16 Eslem2112 alınıyor ama ben acilden giriş yaptığımda alınmıyordu rutin kontrolde alınıyordu
Eslem2112 Minigiim-vebenn52 orası öylede ne bileyim napiolar sanki bı makine baglayacaklar zaten muayene ye dunyanin parasini verecekler
Eslem2112 Minigiim-vebenn52 resmen insanları soyuyorlar devletteki hemşireler den olmasa yine devlete giderim ama inan onlarla uğraşmak istemiyorum kendi derdime düşeceğim için
Minigiim-vebenn52 Eslem2112 devlettede ilgilenmiyorlar ki bir kere gittim iki üç hasta beraber içeri girdik dört tane asistan vardı içerde onlar ilgilendi ultrason cihazının kablosu kopuktu ölçümleri doğru yapmak için kabloyu eliyle tutuyordu kız
Eslem2112 mervemurat16 yapacak bişey yok 32 haftalık olucam zaten gittiğimde büyük ihtimal nstye alır çünkü kasilmalarimda var
Kevserehdhd Eslem2112 abartmayın devlette gayet güzel valla durumum.var ama özele niye vereyim devlet varken hemde nst icin
Eslem2112 Kevserehdhd hiç abartmıyorum canım ilk sezeryanda nelere şahit oldum bir görseniz Allah size yaşatmasın nie günah alıyım bide öyle bişey yoksa yok derim
teacher-mom21 Kevserehdhd durumunuz var ve onca gün randevu bekliyorsunuz devlet iyi diyenlere şaşırıyorum