Cennet_kusum16 İlk 5 dakika içinde çıkması lazım çizginin hatta gebelik olunca ilk 2 dakikada çıkıyor. 5 dakika sonra çıkan çizgi kuruma çizgisidir çok onemsemeyin
Bengum Donthappymom bilmiyorum çöpe attım artık çünkü az önce erken gebelik testi yaptım o negatif çıktı demek ki hamile değilim
Bengum Artemis01 az önce erken gebelik testi yaptım o da negatif çıktı ama neye üzülüp sevinsem bilemedim
dilos011 Bengum erken gebelik testini de paylaşır mısınız birde ilişkiden kaç hafta sonra yaptınız testi ve adet tarihiniz ne zaman cevaplarsanız sevinirim de
Bengum dilos011 son adetim 24 Ocak normal de 7-8 gün sürerdi 3 gün sürdü adetim ve 30 ocakta başlangıç o günden beridir 5 defa denedik 2 kere en yüksek ve orta doğurganlık dönemin de yaptık bugünkü testim pozitif çıktı fakat sonrasındaki erken gebelik testim negatif çıktı
Kadersaahin Bengum özel kliniklere gidin bence hemen benim de çok silikti eşim değilsin dedi klinikte kan verdim pozitif çıktı en iyisi kan ilk doktor kontrolüm de de doktorum sordu kan mı idrar mı yaptın dedi ikisi de deyince ultrasona baktı öncelik kan olsun
Bengum Donthappymom çöpten markasına baktım evet dediğiniz marka pozitif verdi başka marka negatif verdi bugün de kan testi yaptırdım negatif çıktı bir daha bu markayı almıycam teşekkür ederim
Alicegurd Bengum aynen ben 2 gün kala öğrendim erken öğrendiğim için şimdide kese içib zaman geçmedi umarım güzel haberi yakında alırsın