Serapjjj Bengum birkaç ğun geçsin birdaha yap bakalım sonrada gider kan verirsin🥰 baktığımız zaman pozitif gözüküyor inşallah netleşir gönlünzdeki olur
Busraoz Bengum regl geçmeden kaset test yapıldığında benim gördüğüm genelde yanlış sonuç verdiği. Regl öncesi özellikle 6/7 gün erken gebelikte varsa çıkıyor. Üzülmeyin en güzel zamanda geliyor bebişler, kendileri çok iyi biliyor gelecekleri zamanı🤍
Bengum mervemurat16 7 gün var regl için heyecanla test yaptım bu pozitif çıktı fakat az önce erken gebelik testi yaptım o negatif çıktı ne tepki vereceğimi şaşırdım
Alicegurd Bengum canım benimde 7 gün önce böyle çıktı kan verdim çıkmadı daha sonra 5 gün sonra yaptım baktım daha koyu kanda çıktı bu kez ilk beş dakikada çıktıysa test yaptır 30 dk sonra çizgi çıktıysa fazla idrardan kuruma çizgisi olabilir yumurtlamadan 12 gün falan sonra net belli oluyor kanda
semra2598 Bengum adetinize daha varsa erken gebelik testi yapın veya bekleyin adetiniz 7-10 gün geciksin sonra yapın 🤗🤗
Kadersaahin Bengum özel kliniklere gidin bence hemen benim de çok silikti eşim değilsin dedi klinikte kan verdim pozitif çıktı en iyisi kan ilk doktor kontrolüm de de doktorum sordu kan mı idrar mı yaptın dedi ikisi de deyince ultrasona baktı öncelik kan olsun
semra2598 Bengum üzülmeyin eğer yeni deniyorsaniz rahim ilk zamanlar hazırlık yapıyor bu ay olmazsa bir daha ki ay olur yani olmuyor diye bir şey yok öyle bir denemeyle üzülmek umutsuzluk yok 😍😍 Rabbim hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah 🤗
Umze Bengum benim erken gebelikte negatif kaset testte çok silik pozitif çıkmıştı. Hatta böyle belli belirsiz bi çizgi vardı ve şuan 30 haftalık hamileyim bence ümidini kaybetme git kan ver. Kanda da 29 değerle öğrenmiştim o yüzden o kadar silikmiş.
Alicegurd Bengum aynen ben 2 gün kala öğrendim erken öğrendiğim için şimdide kese içib zaman geçmedi umarım güzel haberi yakında alırsın