momofmychildren Sunaya kanamanız olduktan sonra da öncesinde de mutlaka kan verin Allah korusun dış gebelik vs durum olabilir içerde parça kalabilir
Sunaya momofmychildren dün verdim 16 çıktı doktorum bu kimyasal dedi ilaçlari bıraktırdı bekliyom iste
Sunaya 1 dış gebelik 2de sağlıksız gebelik Buda kimyasal oldu kan pıhtılaşması var tüp bebek tedavisi baslicaktık
zehraks Sunaya canım bende hamileyim sandım 3 gün geçti hemen adet oldum kanamayla parça düşürdüm 1 hafta sürdü sonra bitti regl gibi oldum direk yani
zehraks Sunaya ya isterseniz beklemeden de doktora gidebilirsiniz içiniz rahat etsin bekledikçe de gelmez o kanama stres yapıyoruz ister istemez
momofmychildren Sunaya hii anladim tamam o zaman düşmeye başlamış muhtemelen bu hafta içinde kanamanız olur eğer hafta sonu da olmazsa doktorla iletişime geçin
1931 Sunaya doktor kimyasal gebelik dediyse tekrar kan vermenize gerek yok kanama olana kadar bekleyin ben kanamanın 2-3. Gününde kontrole gitmiştim sadece
Sunaya 1931 deger düşmeye başladı ama nezaman sıfırlanır ilkkez kimyasal geçirdim diğerleri kurtaj olmustum
1931 Sunaya 4-5 güne kanamanız olur tahminimce. Ben kanamam olunca test vermiştim 2 çıkmıştı beta değerim
zehraks Sunaya rahat olmaya çalış o zaman canım strese girmemeye çalış biliyorum zor ama dua et kendine bol bol 🙏🏻