zehraks Sunaya canım bende hamileyim sandım 3 gün geçti hemen adet oldum kanamayla parça düşürdüm 1 hafta sürdü sonra bitti regl gibi oldum direk yani
Sunaya momofmychildren ya çok geçmiş olsun benim okadar yukselmedi 19.6 di sora 16 ya düştü ama adet olmadim siz tekrar hamile kaldınızmı
momofmychildren Sunaya evet Ekim’de kimyasal gebelik yaşadım Kasım’da tekrardan hamile kaldım şimdi 15 haftalık olduk çok şükür 🙏
momofmychildren Sunaya kanamanız olduktan sonra da öncesinde de mutlaka kan verin Allah korusun dış gebelik vs durum olabilir içerde parça kalabilir
1931 Sunaya doktor kimyasal gebelik dediyse tekrar kan vermenize gerek yok kanama olana kadar bekleyin ben kanamanın 2-3. Gününde kontrole gitmiştim sadece