AdaKaranfili Sifaicin tebrikler . Sağlıkla kucağına gelsin. Ben bile heyecanlanıyorum burda test yapanları görünce. Güzel hiss testte iki çizgiyi görmek heyecan verici☺️ helede beklenen olunca
MelodyFairy Sifaicin hayırlı olsun 🥹🥹 Hiç mutluluktan ağladım rabbim bana da o duyguyu nasip etsin 🤲🏻
Sifaicin Cansucannnnnnnn şükürler olsun Allah’ım şükürler olsun ❤️ çok mutluyum Allah’ım herkese taddirsin bu duyguyu ❤️
Tugcebngl Sifaicin hiç bekleme kan testi yaptır canım artık bellidir ben iki bebeğimide 8. Gün öğrendim
Sifaicin Tugcebngl hastane çok uzak servis problemi var kuzu ya eşim olmadan gidemem ama kayınpederimi çağırmayı düşünüyorum komsuyuz kaynanamla o götürürse gidicem çok heyecanlıyım ya 🥲
Tugcebngl Sifaicin tutmuştur tutmuştur zaten testtede çıkmış rabbim kucağına almayı nasip etsin inşallah canım benim
Cansucannnnnnnn Aabbccc kuzum iyiyim bugün transferimin 3 . Günü doldu üç gündür yatıyorum remsen sadece arada kalkıp geziyorum o kadar yarın yavaş yavaş ayaklancam sen anslain transferin nasl gcti
Aabbccc Cansucannnnnnnn benimde dün oldu canım bende dundendir yatıyorum sırtım çok ağrıdı boynum uzanmaktan tuvalet için yalnızca kalkıyorum güzel geçti transferim biraz acıdı o kadar sırt üstü mü hep uzandın
Adr Cansucannnnnnnn hayrlisi olsun benimde bugün tarnsferin 8.gunu aceba TESt yapsam erken gebelik testi cikarmi çok merak ediyorum kasiklarim braz agriyo okadar . 2 tüp bebek olacak
Nargissos Aabbccc 14 şubatta transfer oldum doktorum sürekli sakın yatma dedi. Yatmanı önermiyoruz kan akışı olmalı dedi yatanlara göre günlük aktivite yapanların bebek tutma oranı daha fazla dedi
Sifaicin Adr canım erken ama ben göze aldım negatif bile çıksa uzulmucem erken daha diyerek yaptım testi
Cansucannnnnnnn Adr benimde ikinci transferim kuzum yap mutlaka çıkar ben 5. Gün den itibaren yapicam dayanamam
_meraklianne_ Kızlar ben de 8 şubatta oldum transfer. Dün test yaptım evde ama hiç bisey çıkmadı testin tarihi geçmişti yeni test aldım ama yapmaya korkuyorum napcam bilmiyorum çok korkuyorum 5. Gün embriyosuydu
Cansucannnnnnnn _meraklianne_ bugün 7 . günün kuzum belirtilerin var mı yap gitsin vallahi varsa çıkar insllah
_meraklianne_ Cansucannnnnnnn bilmiyorum ki var mı goguslerim çok aciyo bel ağrım oluyo ara ara kazıklarımda batma oluyo ama psikolojik mi acaba diyorum ooff ne zor beklemek negatif görürsem de çok üzülürüm diye korkuyorum