Sifaicin Silik bir çizgi var gibi ama emin olamadım ve asla dayanamıyorum beklemeye çok heyecanlıyım 🤲
Zumersa Sifaicin dondurulmuş embriyoysa silik çizgiyi gördüm canım benimde bu şekildeydi 38 çıkmıştı ama ben normal gebelik testi yapmıştım ☺️
Cansucannnnnnnn Sifaicin aşkım kesinlikle var olmayınca hiç çıkmıyor ama bekle zamnla koyulasicakmi bak
Tugcebngl Sifaicin hiç bekleme kan testi yaptır canım artık bellidir ben iki bebeğimide 8. Gün öğrendim
Sifaicin Kizlarrr bu pozitif dimii ben şimdiye tekrar idrar testi alıyorum yarın sabah yine yapıcam 🥲
baharmom35 Sifaicin canım seni çok iyi anlıyorum ama keşke hiç bu strese girmeseydin direkt gününde kan verseydin evet insan heyecanlanıyor sabırsızlanıyor ama sonra yaşadığın strese de üzülüyorsun bence unut bu testi ve 2 gün daha bekle kan ver ❤️
Sifaicin baharmom35 bugüne özel bir anı olur belki diye yaptım bu testi dediğiniz gibi stresli biraz ama umudum canlandı ve benim buna ihtiyacım vardı biraz olsun evet halâ benimle.olabilir demem gerekkiyordu 🥲
Luliveannesi Sifaicin tekrar deneyin testi ama pozitif kardeşinden bilirim o 5 gün yapmıştı testi dayanamadı çok silikti yoksa bişey çıkmıyor bariz belli bebiis seninle hayırlı olsun dikkatli ol kendini yorma
Sifaicin Cansucannnnnnnn yaaa çok heyecanlıyım çok mutluyum umut doluyum 🤍 rabbim herkesin kucağını doldursun 🤍🤲
Cansucannnnnnnn Sifaicin insllah kuzum insllah oldu bn inanıyorum bnada dua et ne olur transferinin bugün 2. Günüydü
Sifaicin Cansucannnnnnnn etmez olurmuyum hiç Allah’ım her isteyene taddirs8n bu duyguyu 🤲 inanamıyorum halâ
Sifaicin Luliveannesi sabah yapmayı unuttum çok sıkışık uyandım tuvalete koştum hemen şimdi yapsam olur mu acaba ilk idrar değil ya
Sifaicin Luliveannesi güzel dileğin içinde çok teşekkür ederim bebeğimin kalbini duymak için çok sabırsızlanıyorum sağlıkla gelsin inşallah 🤲