ikiminikannesi_ boncuuuu_ insallahh benim seker yuklemesi yapılmadı ilk muayenede aclik sekeilri 90 cikti 90 alti olmalıymış gebelik sekerim var kabul edildi önceden yoktu ki 90 değeri hamile olmasam çok normal sayılacaktı
Ceylan-dfne ikiminikannesi_ ben 20-21. Haftada hissetmiştim her çocukta değişir sağlığı yerindeyse çok sıkıntı etmeyin kafaya takmayın
Ceylan-dfne ikiminikannesi_ siz diyetinizi yapın inşallah bir şey olmaz korkmayın stres de yapmayın stres de çok etkiliyor hareketlerini
[silindi] ikiminikannesi_ inanın bnde o kadar erken hissedileceğini düşünmüyorum bir hareketlilik oluyo ama bebekten değil gazdan
ikiminikannesi_ [silindi] işte bende o ayrımı yapabiliyorum pitpit oluyor ama o mide hareketi eminim😁 ikinci olduğu için bebek hareketi farkli
ikiminikannesi_ Ceylan-dfne haklısınız diyetine uyuyorum zaten gebel anlamda şekerim kontrolde arada hafif yükselmeye oluyor ama hep stres halinde geçiyor yuukseldimi düştüğü diye Rabbim den yardım diliyorum hep insallah