16 haftalik hamileyim ama hissedemiyorum. Bu da oğlan ikinci oğlum geliyor Allahın izniyle ama yok daha tik yok. Şekerim çıkmıştı 2.ayda diyet yapıyorum oturttum şuan düzene ama arada birazcık yuksek oluyor çok olmasa da bu yüzden bebeğimi hissetmek istiyorum çünkü sürekli endişe halindeyim ama hissedemiyorum erken mi daha ilk çocuğum bu zamanda hissediyordum