Genelde müzik dinleyip temizlik yapıyorum ama zaten yalnızlığa alışkın olduğum için bu durum beni öyle çokta etkilemedi akşam eşim işten gelince onunla vakit geçiriyorum bir yerlere çıkarız annemlere gideriz onlar gelir derken çokta sıkıldığımı anlamıyorum zaman zaman bunaldığım oluyor elbette ama o zamanlarda da çıkar yürüyüş yaparım film felan açar izlerim.. tek çocuk olduğum için abi abla yok haliyle tek büyüdüm hep yalnızlığı iliklerime kadar yaşadım bu nedenle çevremde çok konuşacak dertleşecek insan aramıyorum hatta hiç aramıyorum desem yeridir kendimle daha mutluyum zaten doğumuma az kaldı sonrasında sıkılmaya bile eminim zamanım olmayacak 😂🙈☺️