Hediyelik tek bana mı çok saçma geliyor acaba doğuran benim bebek sahibi olan biziz bide bizi ziyarete geldiler diye hediye mi verelim zaten gelmesinler gelmemeleri gerekiyor üzerine geldikleri için minnettar olup hediye veremem yanlış anlamayın görsellerin çoğuns bayıldım sadece benimde eşiminde bixim kafamız almıyor bu durumu 🤷🏻♀️💐