goktugalpmom evet benimki kız :) ama sağ-sol olayının cinsiyetle alakası yok dediğim gibi bi ay sağdan bi ay soldan yumurtluyoruz. O ay hangi yumurta döllendiyse bebek ona göre sağda veya solda olabiliyor. Bir de tek yumurtalığı olan(yarım rahimli) insanlar var mesela sadece sağ yumurtalığı olan insanlar var hem kızı hem oğlu olup. Dolayısıyla bu tezi çürütüyor :)