damladogukan06 Hanımlar 20 gün önce sezaryen doğum yaptım hala dikişlerimi alamadılar orta kısımda 5 cm kadar açıklık varmış. Dikişleri alırsak komple açılır diyorlar. Böyle bir şey yaşayan var mı tekrar dikme ihtimalleri varmış korkuyorum biraz
Ruzgarpoyraz_06 damladogukan06 Oncelikle sağlıkla büyüsün evladınız Çok geçmiş olsun ilk sezeryan doğumunuz mu Hangi şehir hastahanesinde Doğum yaptınız
ikiprensannesi53 myangelson iyi dikmemistir doktoru yoksa niye açılsın bidaha acı yaşayacak şimdi enfeksiyon kapma olayı kanama başlarsa çok fena
damladogukan06 ikiprensannesi53 aynen doktor düzgün dikmemiş şu anda da kötü koku ve akıntı var çok az ama hala yara yeri kıpkırmızı iyileşme belirtisi yok
myangelson damladogukan06 şaka gibi ya doğru düzgün dikiş dikmeyi bile beceremiyorlar 😑 doktor mu dikti acaba yoksa asistanları falan vardı da onlar mı dikti ? Hangi hastane bilmiyorum ama belki böyle birşey yapılmış mıdır diye düşündüm
Minigiim-vebenn52 damladogukan06 niye işlerine özenmezler anlamıyroum sen çekeceksin şimdi çok geçmiş olsun devlet hastanesine mi gitmiştin
damladogukan06 Ruzgarpoyraz_06 amin allah razı olsun evet ilk doğumum Bilkent şehir hastanesinde yaptım
Bebekkkk damladogukan06 bende orda sezeryan oldum benimde dikiş yerim sıkıntılıydı şimdi yine hamileyim başka şehirdeyim doktor üzüldü bana o kadar kötü ki görünüşü bile asistanlar yaptı muhtemelen bizi deneme tahtası olarak gördükleri için hakkımı helal etmiyorum ben zaten o hastaneye gideninde aklımı seveyim ….
ponck-123 damladogukan06 ben 4 yıl önce Bilkent şehir hastanesinde yaptım bende sarı akıntı oldu dr sıktı tüm akıntıyı aldı sonra yavaş yavaş geçti batikonla temizlediniz mi her gün temizlememi gazlı bez koymamı söyledi o şekilde geçti
busraltin damladogukan06 başka doktora görünme şansın var mı acaba başka hastane kabuş eder miydi bi baksaydın
Ruzgarpoyraz_06 damladogukan06 Ay bende korktum şimdi ikinci sezeryanim olacak benim ilkinde yapıştırma yapılmıştı Etlik şehir hastanesi perinatoloji de takipliyim Allahim şifa versin biran önce size 😒
ikiprensannesi53 damladogukan06 çektiğin ağrılar daha da arttı dimi 😒 sezaryen olmak isteyenler görsün işte bu postu sezaryenin çok riski var
damladogukan06 ikiprensannesi53 karnımın içi ağrıyor belki içten de açıldı bilmiyorum ama ağrılar arttı evet. Sezaryen sadece zor durumlarda yapılmalı haklısınız
Ozgednc damladogukan06 geçmiş olsun canım bende şehir hastanesinde doğum yaptım yarı yerime enfeksiyon bulaştırmışlar dikerken aşırı şişmişti yoğun bir enfeksiyon vardı benim 7 katı tekrar açtılar ve 13 gün o şekilde tedavi gördüm çok kötü Allah kimseye yaşatmasın