Arkadaşlar ne olursa olsun sezeryan bir ameliyattır. Tanbiki normal doğum yapmaya engel bir durum olur yahut doğum esnasında açılma olmaz ilerlemez vs sezeryan yapılır o durumlarda bir nimet. Ancak sezeryan doğumu doğum yapmamış saymakla, sebepsiz seseryanı çok cici minnoş göstermek, herkesi çatır çatır sezeryana yönlendirmekte bir uç nokta. İlla iki uçta olmak zorunda mısınız. Sizin bu minnoş iki güne ayaklandım laflarınıza bakarak sezeryan olup sonra çok zorluk çekecek bir tane anne adayı bile olsa vebale girmiş olursunuz. Nitekim çevremde seneler önce sezeryan doğum yapmış bir çok insan azıcık üşüteyim dikiş yerlerim sızlıyor diyorlar. Yani bırakın herkesin vücudu neye nasıl izin veriyorsa o şekilde doğum yapsınlar.