Kızlar 39+5 olduk Plesenta kireçlemesi olduğu için birde ben hareketleri çok az hissediyorum bugün sezeryan doğumla oğluma kavuşacağım inşallah dualarınızı bekliyorum bir haftadır 1,5 cm açılma var ilerlemiyor suni vermek istemedik o yüzden hepiniz Allaha emanetsiniz ❤️