Lina3 merhaba testi yapan bendim yalniz ben ovulasyon doneminde yapmadim bu testi bebekten dolayi cok sukur sikinti yasamadim en kisa zamanda sana rabbim kismet eder neyseki ben adetime 2 gun kala yaptim once silik belli belirsiz cikti sonra baya bir netlesti bende anlam veremedim erken gebelik dedim eczaci yanlis vermis denedim sonradan fark ettim ovulasyon testi oldugunu 3 kere yaptim belli bir sekilde cikti ama ne oldugunu anlamadim iste