Hilalf sağol Can’ım hepimiz hayırlısıyla alırız umarım. Ben poliklinik kısmına gidiyorum zaten belirli doktorlar oluyor orada zaten çoğunu tanıyorsun takibin devam ederken ama en ufak birşeyde proflara danışıyorlar o konuda çok iyi birde doğumhanesi ve yatış yapılan kısım çok güzel rahat kalabalıkta değil