Asia en az 2 3 kez acillik oldum zaten takibim orda oldugu için en ufak bir ağrıda aklınıza takılır endişe ederseniz mutlaka gelin dediler biz size en kötü hiçbirşeyiniz yoksa bile bebeğin kalp atışını dinletip yollarız dediler. Gerek ablam olsun yaklaşık 4 yıldır düzenli Gazide tedavi görüyoruz bir gün bir problem yaşamadık ki tedaviler öyle grip vs tedavisi değildi. Eminimki o an binde 1 çıkan kötü birsine denk gelmişssinizdir ama sırf kusuyorum diye bile gittiğimde dört dörtlük ilgileniyorlar .