sariniz13 dodu0207 sanırım ikiside işinin ehli doktorlar sadece saadet hanımın tecrübesi daha fazla. Saadet hanımda muayenesi 1015₺ mi yoksa daha fazla mı
dodu0207 sariniz13 evet saadet hoca baya donanımlı tecrübeli. Canan hoca hakkında bir bilgim yok bu konuda açıkçası. Pendik kart çıkarttırdım ben onunla indirim oluyor 950 tl ödüyorum muayeneye
Sedefkitir12- Yasmiyy bende ilk doğumunu yüzyılda Çiğdem hanımda yaptım suan 33 haftalığım 2. Gebeliğim tekrar ona gidiyorum memnun kaldığım için hiç doktor arayışına bile girmedim
Yasmiyy Sedefkitir12- Allah hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip etsin genel olarak herkes yüzyıldan ve doktorundan memnun sanırım 🌸
Aysennur1 sariniz13 bende darıca’da oturuyorum ama kartal a gidiyorum Avicenna Umut hastanesine 17.000 fiyat verdiler normal sezeryan için keyfi sezeryan olırsa daha fazla ama sormadım açıkcası doktorumdan çok memnunum birsen hanım
sariniz13 Aysennur1 isteğe bağlı sezaryen 22.000₺ ben bugün fiyat aldım ama işte biraz ilgisizlermiş bizler istedikten sonra yardımcı oluyorlarmış
sariniz13 Sedefkitir12- ücretini nerden öğreniyoruz hastaneye gitmeye gerek varmı yoksa arayıp bilgi verirler mi
Sedefkitir12- sariniz13 bilmiyorum ki canım ben muayeneye gittiğimde sormuştum eşimin anlaşması vardı nasıl olduğunu falan özelimle öğrenmiştim