sariniz13 hemşireler kötü değilde ilgisiz ve bilgisiz. Ben bu konuda zorlanmıştım mesela. Bana yardım etmemişlerdi. Doktorum çok iyi diye dayanmıştım. Tekrar orayı tercih edermiyim bilmiyorum ama doktorum işinde çok iyiydi. Şöyle durum, isteğinizi hep siz söylemelisiniz, söylemezseniz onlar yardımcı olmuyor. Söylediğinizde gelip yapıyorlar. Yapmamazlık etmediler.