Cyn1994
Ne yaptın canim kontrole gidicektin.
Sabah 6 gibi çok faZla sancım geldi. Zaten cuma kontrolüm var demiştim. Sabah 8 buçuk için. Hastaneye geldim böyle beklemiyordum hani gider evde çekmeye devam ederim diye. Doktor bir baktı 6 cm açılma. Direk yatis verdi öğlen gibi normal doğum yaptım. Çok şükür şuan iyiyim. Kendime gelince anlatacağım. Darısı bekleyen herkese inşallah 🤗sende bir avazda doğurursun inşallah