Cyn1994 Kızlar 38+2 olduk biz cuma günü çatı muaynem var fakat bebiş geçen hafta cuma kanala inmişti ve vajina girişimde hareketlerini hissediyorum göbeğim düşeli de 2 hafta oldu eşim yarın doktoru ara diyor illa aramalı mıyım acaba çok aşağıda hissettiğim için birde ayna ile özel bölgeye bakınca genişlemiş görüyorum beyaz sümüksü akıntı iki haftadır var sizde durumlar nasıl veya nasıldı?
EmineKenan81 Cyn1994 Bendede durum aynı. 38+5 oldum pazartesi günü çatı muayenesi yapıldı. Baş aşağı geliş ama kanala henüz girmemiş dedi doktorum. Senin gibi sürekli aşağıda hissediyorum vajinama çok baskı yapıyor. 2 adım atıyorum lavabo ihtiyaci duyuyorum. Akıntılar hat safhada zaten. Son günlere doğru enfeksiyon oluyormuş bunun için tekrar kan ve idrar verdim cuma günü sabah 8 de gitmem gerekiyor umarım bu sefer doğururum. Çok fazla zorlanıyorum. 😑
Cyn1994 EmineKenan81 yaa benim 1 haftadır başı kanalda ama ne zaman gelir kim bilir kolaylıkla bi avazda doğuralım inşallah. Benimde cuma çatı muaynem var bakalım ne diyecek açılmaya vs
EmineKenan81 Cyn1994 İnşallah 🤗bendede açılma yok dedi çatı muayenesinden sonra. Hiç abartılacak kadar zor değil ağrı hissetmedim bile. sakın kendini kasma ☺️
Evremoz Cyn1994 rahim ağzım hala 3 cm ,kısalmiyor ,bebeği tutuyor dedi doktor. Haftaya doğdu doğdu yoksa sezeryan diyor. Hiçbir yöntemi yok kisalmasinin dedi . Egzersizi sordum ben ama etkili olmaz diyor ,normal doğsun çok işitiyorum ne yapicam bilmiyorum
Cyn1994 Evremoz ben pilates topunda zıplayıp daire çizmeye başladım topun yoksa squat yap bence açılman ilerlesin
Evremoz Cyn1994 açılma dan önce rahim ağzı uzun onun iyice bitmesi lzm sanirim emin degilim egzersiz fln ise yaramaz dedi de ben yine de her yöntemi denicem
Mamacitaa5 Cyn1994 ikincide muayene yapmazlar diye düşünüyorum yarın kontrol var bakalım ne diyecekler