Maydogdu34 Meriioo benim duyumlarim 37 de başlanıyor. Ama tabi bilemiyorum tam etkisini. İlk doğumda hurma çok yememistim ama papatya çayı içmiştim geceleri rahat uyumak için. Ahududu yaprağını ben de ilk defa duydum ama deneyeceğim belki faydası olur ☺️
Erkeekaannesii Meriioo İçerde halinden memnun anneyi uyutmuyot tekmeliyor sertleştiriyor kendini ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum hele bi sağlıkla doğsun da mıncırayım etlerini rahatsız edeyim sürekli onu nasıl oluyormuş anlasın diyorum artık 😂😂
Meriioo Erkeekaannesii ahahahah ay ne güzel bekleyişler ☺️ görürsün bende geceleri seni uyutmayacağım diyorum bazen 😂
Erkeekaannesii Meriioo Bende öyle diyorum eşim ve annemlerde kıyamazsın diyolar bakalım sağlıkla kavuşalım da 😂
Erkeekaannesii Meriioo O kadar memnun ki 28. Haftada baş aşağı dönen çocuk 34. Haftada baş yukarı döndü o derece rahat ve memnun 😂😂
Erkeekaannesii Meriioo Ben normalde de sezaryen istiyordum ailem şehir dışında olduğu için ama bizim oğluşta gelmek istemiyor anlaşılan 😂😂
Meriioo Erkeekaannesii benim bebiş benimle hiç aynı fikirde değil, bende sezaryen istiyorum ama benimki illede normal diyor 😂
Erkeekaannesii Meriioo Bakalım perşembe günü kontrole gidicem tekrar bu sefer neyle karşılaşıcam acaba her gittiğimde farklı bir durumla bizi şok ediyor bizim oğlan 😂😂
Erkeekaannesii Meriioo Amin inşallah şimdi bile ondan konuştuğumuzu anladı hemen bi kendini sertleştirmeler tekmelemeler falan başladı 😂😂
Mervettas Meriioo benim de 25. Sürekli bir yerlerim ağrıyor sancım yok bugün doktor normal artık o ağrılar dedi
Meriioo Mervettas off evet ya, bi yerlerimin ağrımasından yoruluyorum cidden ben bazen 😂 az kaldı sabredelim