Ozzge01 daha cok varmış. Silik çıkması da güzel bisey benim adetime 5 gun var yapmıştım negatifti silik çizgi dahi yoktu. Güzel sonuçlanır inşallah içini ferah tut. Bu sefer olmaz bir sonraki sefer olur. Rabbim kimsenin kucağını boş bırakması sizede o sevinci yaşamayı nasip etsin 🤲🏼💙