busrabingol Dmndmn doktorumuz hiç olumsuz bir yorumda bulunmadı. Şu an bütün gelişimleri haftasıyla uyumlu olarak devam ediyor ☺️
busrabingol Aysegul1805 karın sertleşmesi bende de vardı. Ancak öyle dayanılmayacak sancılarım yoktu. Ben rutin kontrole gittiğim sırada nst de öğrendim sancım olduğunu. Regl ağrısı gibi bir ağrıydı. Ama herkeste aynı olmaz. Siz doktorunuza danışın. Yanlış yönlendirmek istemem. ☺️
Aysegul1805 busrabingol merhabalar düzenli doğum sancısı çıkmadı nst de yalancı sancılarmış ama yine de kasılmalar için ilaç başladık doktorumla
Asibel Dmndmn merhaba 33.haftadan beri 90lara vuran sancım var benim de şu an 35/1 adalat kullanıyorum 1 haftadır. İlk kızımda 35/3te doğmuştu onda da yine sancılarım 30.haftada başlamıştı bugün doktora gideceğim sürekli takip halindeydim ilk doğum da sezaryen olunca dikiş yerine sıkıntı yaratır diyor doktorlar ama bi 37yi görseydik
Dmndmn Asibel Geçmiş olsun.Benim daha 32.haftam yarın doğacak,ilk oğlumda 35+3te doğmuştu.Bende bi 35-36yı görsem diyorum o zaman belki korkulacak bir durum olmaz ❤️🩹
aysah1525 Dmndmn İnşallah sağlıkla zamanında kucağınıza alırsınız Haftada serklaj olmuştum sonrasında sürekli yatak istirahati verdiler. Haftadan itibaren ben de günde 6 doz Nidicard kullanıyorum. 33. Haftaya kadar devam edecek
Baynimir Dmndmn 29. Haftamda aynılarını yaşadım hastanede yattım 3 gün nidilat tablet , ciğer geliştirici , Progestan fitil vs her şeyi uyguladılar. Şükür ki 39+5 te doğum yaptım erken doğum olmadı.
Dmndmn Baynimir Ayyy çok şükür inşallah bizde görürüz o haftaları.Nidicardın bebegin gelişimine bi engeli oldu mu ? ☺️
miranatlas Baynimir açılmanız olmuş muydu benimde Pazartesi siddetli sancım çıktı ve açılmam olmuş 4 gündür yatıyorum 28.haftamdahım
kusay1811 Dmndmn canım aynı şeyleri yaşadım ama ben nidicard ı günde 12 defa kullanıyordum işk 4 defa ile başladım nst de sancı çıkınca doktorum 12 defa dedi tam 38 de doğurdum çok şükür sağlıkla zamanında gelsin bebeğin🙏
Asibel Dmndmn sancılarımın en düşüğü 25çıktı bugün🥲 doktor gidebileceğimiz kadar gideceğiz dedi. Kızımda 15 gün küvöz yolu beklemiştim inşallah sizde bende sağlıkla zamanında doğurup yanımıza alırız yavrularımızı❤️
miranatlas Dmndmn ilk doğumunuzda kaç haftalıktınız da 10 gün uzatabildiler açıklığınız var mıydı bende 28.haftamdayım pazartesi şiddetli sancı cıktı ve açılmam olmuştu bugun 4.günüm ilaçlar kullanıyorum inşallah son haftalara kadar gidebilirim
Dmndmn miranatlas İlk doğumum 35+3 te oldu maalesef ama çok şükür küveze girmedi bebegim ciger geliştirici iğne vurulduğum için.Açılmama bakmamışlardı o zaman