
Kızlar merhaba nst’den anlayanlar bi bakabilir mi ? İlk doğumum erken olmuştu.Şu an 31+3teyiz bebek önden gidiyor biraz bugün kilosu 2014 gr çıktı.Doktor sancı gördüğü için ciğer geliştiri iğne vurdurdu.Nidicard hap kullanacağım günde 4 kez.Böyle bi durum yaşayan oldu mu,bu hapı kullanan filan ? 🤷🏼♀️