Sunaya benim baya uzun mevzu canım ameliyat bile yaptı doktorum sonrasında hemen tüp bebek yapıp oldu çok şükür 5. Yılımızda denedik 2. Tüp bebekte tuttu ilki kimyasal gebelik olmuştu .
Fiyat açısından çok memnun kaldık biz sadecd ilk muayene ücretini ödüyorduk sonra ki 3 kez geldiğinde muayene ödeme yapılmıyor öyle bir sistemi vardı hiç zorlanmadık tüp bebekte , şimdi gebe kalıncada doğum paketi aldım öyle devam ediyoruz çok şükür, güncel fiyatlardan bilgim yok o yüzden