Sunaya İzmir’de 35 di galıba ücret ilaçlar içinde 25 felan tutar dediler 60-70 civarı tutacağını demişlerdi muayene ücretini hatırlamıyorum açıkçası temmuz ağustos arası gitmiştim ama konyada biz dondurma ücreti 7,5 ve 30da hastane ücreti verdik ilaçlar estroferm vs veriyor onları reçete yazdırıp alabılırsın çok hesaplıya gelir çünkü çok pahalı ilaçlar bize 40 50 civarı tuttu iğneleri reçeteli olmuyor sadece 8 aralıkta transfer oldum 1 hafta önce biri 56 bin tl anlaşma olduğunu duydum yani ister istemez yükselmiş içinde dondurma ücreti var mı yok mu bilmiyorum sormadım gelen hastaya da