Cansuyca ay hayır kötüyü çağırmayın ben de öyleydim çok iyi anlıyorum sizi en ufak hareketsizlikte bebeğe bir şey mi oldu diye ağlama krizlerine girerdim ama hiiiç gerek yok. Hastaneye yatış verirlerse bence güzel bile sürekli nst tansiyon kontrol ediliyor içiniz rahat ediyor. Evde insan daha çok geriliyor ama tabi değerleriniz düşmüştür inşallah.