Kızlar ben 10 gündür hastanelerde yatıyorum enfeksiyon du erken doğum riskiydi v.s bunun yanı sıra karaciğerde enzimlerim de yükseliyor . Bugün taburcu edildim fakat 3 gün sonra kontrole gidicem ve yüksek çıkarsa tekrar yatış yapıcaklar . Bu karaciğer enzimini nasıl düşürebiliriz beslenme açısından v.s lütfen bilgisi olan yazabilir mi 😔