meva_apo25 Rabbim hangisi hayırlıysa onu versin insaniz buruklanmanız çok normal. Benim annem 4.kardesime hamileyken kız olduğunu öğrenince agladı. Şuan hep iyiki oğlum yok der 4 kız kardeşiz. Bende 2.ye hamileyim erkek olursa tabi bi burukluk olur ama biliyoruz ki doğunca hiçbir önemi kalmıyor❤️ Rabbim sağlıkla kavuştursun hayırli etsin gerisi boş