lilyum_ benimde küçüktü canım sekiz haftalikti özellikle ilaç verip düşmesini bekleme işlemi suni sancıymis zaten bı saatte cekebilirsin 3 günde ne zaman düşerse demişti psikolojik olarak etkilenmemem için onermedi bı yakinimiz rahimde yapışma olursa diye suni sancı ile düşük istedi tekrar parça kaldi mi diye işleme aldılar çok rezil oldu