Kuzum başın sağolsun seni anlıyorum bende düşük yaptım kendim düşürmüşüm zaten bebeği doktor baktı kendi düşmüş kürtaja gerek yok demişti 6+3 dü zaten küçüktü yani paramparça olmuştum çok ağlamıştım eşimde bende haziranda düştü doktor 1 defa korun dedi temmuzda adet oldum korundum yani ondan sonra olmadım Rabbim hemen nasip etti 30+4 üz şuan kızımla Rabbim sizede en kısa sürede nasip etsin inşallah sağlıklı bir şekilde