23+2 deyiz benimde kızım olacak çoğu hazırlığımı tamamlıyorum fiyatlardan dolayı cinsiyet belli olduğundan beri alışveriş yapıyorum sürekli birden yüklenmemek adına. İlk önce yılbaşı zamlarından etkilenmemek icin odasını aldık çantasını, bebek arabasını anne yanı beşiği hastane cıkısları ve çoğu tekstili tamamladık bile 🥰🥰🥰şimdi sıra bakım beslenme ürünlerinde 💕