23+6 olduk kızımız olucak henüz hic birsey almadık zaten oğlumuzdan kalan bi cok sey var :) ama alinacak seylerde var tabiki :)) yavastan aliyoruz hayirlisiyla hepsi hallolur benim dogumum 5 haziran olarak gozukuyor ama mayisin son haftasi da olabilir sonucta hastane pijamami kisa kollu mu almaliyim uzun kollu mu bilemedim sizce ?